dimarts, 14 de novembre del 2017

MALSON GREMIAL (Un microrelat de Jordi Masó Rahola)

Algunes nits em desperto inquiet perquè m'ha semblat sentir les passes d'un lladre, un lladre astut que ha saltat el reixat i les bardisses, que ha anestesiat els meus gossos, que ha forçat el pany de la porta amb un tornavís, que ha sabut desactivar l'alarma i que ara es mou per casa amb guants i passamuntanyes, sigil·lós, furgant calaixos i armaris, arreplegant dins d'una bossa joies, diners i algun quadre —el meu lladre sibarita deu ser un expert en pintura— abans d'entrar a la meva habitació, acostar-se al catre on dormo, aixecar un braç i etzibar-me una ganivetada mortal que em desperta —com ja he dit— inquiet i amb un sol pensament: ¿com s'ho farà aquest lladre per escapar a través dels barrots de la meva cel·la?

Jordi Masó Rahola (Granollers, 1967) és autor d'Els reptes de Vladimir (Bubok, 2010), Catàleg de monstres (Marcòlic-Alpina, 2012), Les mil i una (Témenos, 2015) i Polpa (Males Herbes, 2016). El seu proper llibre, La biblioteca fantasma, sortirà també a Males Herbes el mes de gener. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada