dilluns, 21 de març del 2011

CONCESSIÓ (Un microrelat de Víctor Lorenzo)


L’ancià demana el desig, acluca els ulls, i esperançat bufa les espelmes del pastís del seu vuitantè aniversari. Quan els obre, les veu totes apagades. Les vint.

Segon Premi al “Concurso de Literatura Hiperbreve Pompas de Papel 2010”.



Víctor Lorenzo Cinca (Balaguer, 1980) és Llicenciat en Filologia Hispànica. Codirector i redactor de “La Bultra”, revista cultural de les entitats de Balaguer. Cofundador i membre del comité editorial de “Internacional Microcuentista”, revista electrònica dedicada exclusivament al microrelat. Ha publicat els seus contes (en llengua castellana) en diversos blogs i webs dedicats a la minificció, i en diverses publicacions periòdiques, digitals i en paper. Alguns del seus microrelats estan recollits en antologies i d’altres han rebut mencions en diversos premis. Manté el bloc "Realidades para lelos".

5 comentaris:

  1. Un plaer, Jordi, estar entre els teus pots petits de bona confitura, compartint la traducció dels meus textos.

    ResponElimina
  2. M'encanta! Mmm... m'has donat una idea, ho hauré de provar ;-)

    ResponElimina
  3. Crec que jo també demanaré aquest desig.
    Molt bo :)

    ResponElimina
  4. Bufa! Aquesta sí que és bona! Per molts anys de bones idees i de bona confitura!
    Prenc nota del llibre que em recomanes.
    Gràcies, Víctor!

    Mercè

    ResponElimina
  5. Molt bo aquest micro, de moment i per a mi, el millor micro que has penjat al teu bloc Jordi.
    Felicito al Víctor!

    ResponElimina